ABCČĆDĐ
EFGHIJKL
LJMNNJOPQR
SŠTUVWXY
ZŽ *

Sergio Tarquinio

Sergio Tarquinio (13. listopada 1925., Cremona, Italija) - talijanski crtač stripa, ilustrator i slikar

Objavljeni naslovi

Sergio Tarquinio rodio se u Cremoni 13. listopada 1925. Na strip sceni debitirao je 1945. crtajući vestern strip Cesarea Solinija “Luna d’Argento” (“Srebrni mjesec”). Za Studio D’Ami potom crta nekoliko priča “Bleka i Gionnija” kojeg je objavljivala izdavačka kuća Dardo. Kao i drugi talijanski crtači toga vremena, 1948. se seli u Argentinu gdje, zajedno s Hugom Prattom i ostalima iz “venecijanske grupe” crta za revije Misterix i Salgari. Iz tog se razdoblja ističe njegov strip “Alan Blood” koji je doživio veliki uspjeh. 1952., nakon povratka u Italiju, nastavlja raditi za Dardo (na naslovima kao što su “Ray Fox” i “Condor Gek”), ali i za reviju Il Vittorioso i engleske kuće Fleetway i Amalgamated Press. Neki od njegovih stripova za Fleetwayevu ediciju “Cowboy Picture Library” - kao što su “Crazy Horse”, “Kansas Kid”, “Kit Carson”, “Davy Crockett”, “Buck Jones” i “Billy the Kid” - objavljeni su i kod nas, u slavnoj ediciji “Crtani romani”. Krajem pedesetih godina prošlog stoljeća Tarquinio počinje suradnju s izdavačkom kućom Bonelli, crtajući strip “Il giudice Bean” (“Sudac Bean”) prema scenariju Guida Nolitte i “Giubba Rossa” (Crvena dolama) prema scenariju Gian-Luigija Bonellija. Istovremeno, za Mondadori crta nekoliko pustolovina Supermana i Batmana, a za Il corriere dei piccoli dugačku sagu o piratima. 1966., na poziv Gina D’Antonija, počinje raditi na serijalu po kojem će biti zapamćen i na kojem je ostavio najdublji trag - “Storia del West” (“Priča o Divljem Zapadu”). U idućih je četrnaest godina nacrtao ukupno 34 epizode. Nakon što su “Priče o Divljem zapadu” okončane, Tarquinio 1981. počinje crtati Kena Parkera. Nakon pet epizoda i gašenja serijala prekida suradnju s izdavačkom kućom Bonelli i prelazi u Il giornalino, posvetivši se radu na dva vestern serijala “Fra due bandiere” (“Između dvije zastave”) i “Nuove Frontiere” (“Nove granice”). Prekid suradnje s Il giornalinom označava i kraj njegove strip karijere, pošto se u potpunosti, i to s velikim uspjehom, posvećuje slikarstvu.

Na vrh