Uvjeti korištenja
Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (Narodne novine br.
41/2014), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na
daljinu, od članka 57. do članka 79. istog Zakona
OPĆI UVJETI
TRGOVAC
Trgovac je trgovačko društvo Naklada Fibra društvo s ograničenom odgovornošću, Radoslava Cimermana 36a, 10000 Zagreb, OIB: 17893469429, MBS: 2094479, koji je ujedno
i vlasnik ovih web stranica.
KUPAC
Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga
u košaricu, plati kreditnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci
(pošti ili FINI) i pošalje narudžbu Trgovcu. Pravna osoba treba imati registriranu
djelatnost kod nadležnog trgovačkog suda ili obrtničke komore. Svaki Kupac prilikom
narudžbe mora ostaviti točne osnovne osobne podatke koji su potrebni za izvršenje
kupovine i usluge, da bi mu se mogao ispostaviti R-1 račun, te odgovara za ispravnosti
istih.
POTROŠAČ
Potrošač je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu
izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.
FOTOGRAFIJE I OPISI
Djelatnici Internet trgovine web www.fibra.hr
nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda, no zadržavamo pravo pogreške
u opisu i fotografiji proizvoda, pa vas molimo da nas, ako iste primijetite, odmah
obavijestite na naš e-mail info@fibra.hr.
CIJENE
Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, Euru (€), s PDV-om,
ako je riječ o proizvodima na koje se obračunava PDV. Cijene, uvjeti plaćanja i
akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez
prethodne najave! Istaknute cijene u Web shopu vrijede isključivo za kupnju putem
interneta.
NARUČIVANJE
- Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su.
- Proizvod može naručiti samo registrirani korisnik/Kupac kroz programsko sučelje Internet web trgovine www.fibra.hr.
- Naručivanje proizvoda moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.
- Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe, dakle prilikom završetka procesa kupovine u našoj online trgovini (web shopu) dobit ćete e-mail sa svim podacima o naručenim proizvodima, cijeni i načinu plaćanja koji je ujedno i potvrda da je narudžba zaprimljena.
- Za proizvode kojih nema na zalihi Trgovca, onemogućen je unos u košaricu za kupnju.
- Ako Trgovac eventualno nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda ili sve naručene proizvode, kontaktirat će Kupca, te ga obavijestiti o mogućem terminu isporuke proizvoda kojih nema na skladištu. Po dobivanju takve obavijesti od Trgovca, Kupac je e-mailom dužan obavijestiti Trgovca da li želi isporuku nekompletne narudžbe, da li prihvaća novi rok isporuke kompletne narudžbe ili odustaje od kompletne narudžbe.
- Ako je Kupac narudžbu za proizvode kojih nema na skladištu dobavljača, platio kreditnom karticom, Trgovac će terećenje kartice umanjiti za vrijednost proizvoda koje ne može isporučiti ili stornirati ukupno terećenje u slučaju da je Kupac odustao od narudžbe. Ukoliko je pak Kupac iznos narudžbe za proizvode kojih nema na skladištu dobavljača, uplatio na poslovni račun Trgovca općom uplatnicom, virmanom ili Internet bankarstvom, Trgovac će mu odmah vratiti iznos vrijednosti proizvoda koje ne može isporučiti ili ukupno uplaćeni iznos u slučaju da je Kupac odustao od kompletne narudžbe.
- Odluči li se Kupac otkazati narudžbu, Trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje.
- Ako Kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, Trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.
- Kupac odgovara za ispravnost podataka koje navodi u popunjavanju narudžbe.
- Pri samoj narudžbi Kupac će dobiti mogućnost izbora adrese za dostavu ako se ista razlikuje od adrese koju je unio kod registracije.
- Narudžbe se obrađuju svakim radnim danom od 9-17 h, narudžbe zaprimljene poslije 17 h ili vikendom bit će obrađene prvog sljedećeg radnog dana.
PLAĆANJE
- Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od ponuđenih kreditnih kartica, virmanom ili netbanking / općom uplatnicom.
- Plaćanje kreditnim karticama podliježe svim zakonom propisanim postupcima procedurama
zaštite, Naklada Fibra Vam jamči sigurnost podataka koji se koriste u procesu kupnje.
- Virman / Netbanking / opća uplatnica - uplata općom uplatnicom ili netbankingom preporučuje se privatnim osobama kojima nakon zaprimljene narudžbe stiže e-mail s ponudom za plaćanje (e-banking, uplata u banci, pošti itd.). Nakon registracije uplate poslat ćemo Vam pošiljku i račun. Molimo Vas da svoju uplatu izvršite u roku do tri (3) radna dana jer će po isteku tog roka Vaša narudžba će biti stornirana.
- Inozemne narudžbe - plaćanje narudžbi iz inozemstva moguće je izvršiti isključivo kreditnom karticom.
- Sva plaćanja biti će izvršena u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, Euru (€). Kad teretimo Vašu kreditnu karticu, isti iznos se pretvara u Vašu lokalnu valutu prema tečaju udruženja kreditnih kartica. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost manje razlike u odnosu na cijenu navedenu na našoj web stranici.
- Ugovorom sklopljenim s Raiffeisenbank Austria d.d., Zagreb (RBA) Trgovac provodi transakcije prihvata kartica na svojem Internet prodajnom mjestu preusmjeravanjem Kupca na stranicu RBA, i time ne dolaze u posjed osjetljivih podataka o kartici. Trgovac je time oslobođen od odgovornosti vezanih za čuvanje osjetljivih kartičnih podataka. RBA jamči sigurnost internetske kupovine zahvaljujući primjeni tzv. 3D sigurnosnih standarda propisanih od strane Visa Internationala (Verified by Visa) i MasterCard Worldwide (MasterCard Secure Code). 3D Secure svjetski je sigurnosni standard koji omogućava autentikaciju korisnika kartice. RBA rješenje koristi SSL kriptiranje s 2048 bitnim ključem.
PRETHODNA OBAVIJEST
Potvrda narudžbe zajedno s ovim Uvjetima poslovanja predstavlja Prethodnu obavijest
u smislu članka 81. Zakona o zaštiti potrošača.
Ugovorne odredbe i uvjete i prethodnu obavijest iz članaka 86. Zakona o zaštiti
potrošača, Kupac će primiti zajedno s računom za kupljenu robu.
DOSTAVA
- Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Kupac je dužan prilikom preuzimanja kupljenih proizvoda provjeriti eventualna oštećenja pošiljke i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je istu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U tom slučaju potrebno je obavijestiti djelatnike Internet web trgovine www.fibra.hr na e-mail: info@fibra.hr kako bi se u što kraćem roku organizirala nova isporuka. Trgovac se odriče svake odgovornosti u vezi s oštećenjima koja mogu nastati tijekom dostave.
- Ako Kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci nakon što je poslana u očekivanom vremenu, Kupac mora o tome obavijestiti Trgovca na e-mail: info@fibra.hr da bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili da bi se poslala zamjenska pošiljka
- Ukoliko Kupac iz nekog razloga ne preuzme pošiljku te se ista vrati Trgovcu, Trgovac će novu dostavu naplatiti.
- Ako Kupac odbije primiti robu koju je naručio, Trgovac ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
- Trgovac se obvezuje poslati pošiljku Kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija (za kreditne kartice), odnosno nakon primitka uplate (virmanom ili netbanking / općom uplatnicom).
- Nakon zaprimanja te potvrde odnosno uplate Trgovac se obvezuje poslati pošiljku u roku do tri (3) radna dana.
- Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu - Tisak d.d.) zaprimi pošiljku od Trgovca, Trgovac više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi s daljnjom manipulacijom i isporukom robe.
POŠTARINE – BESPLATNE POŠTARINE
- Besplatne poštarine unutar granica Republike Hrvatske vrijede za sve kupnje čiji iznos prelazi 50,00 €.
- Besplatne poštarine izvan granica Republike Hrvatske vrijede za sve narudžbe čija težina iznosi više 30 kg.
- HR poštarine obračunavaju se prema parametrima:
- narudžba do 50,00 € = 6,00 € poštarine
- narudžba od 50,01 € + = 0,00 € poštarine
- Poštarina za dostave izvan Hrvatske obračunava se prema količini naručenih knjiga, i to po sljedećim parametrima: (sukladno cjeniku Hrvatske pošte):
Zona/masa | EU 1 | EU 2 | EU 3 | OE 1 | OE 2 | AM | OS |
do 1 kg | 10 € | 12 € | 19 € | 13 € | 16 € | 20 € | 24 € |
od 1 do 2 kg | 12 € | 16 € | 25 € | 17 € | 19 € | 24 € | 29 € |
od 2 do 5 kg | 15 € | 22 € | 35 € | 24 € | 29 € | 33 € | 42 € |
od 5 do 10 kg | 20 € | 31 € | 41 € | 33 € | 36 € | 53 € | 66 € |
od 10 do 15 kg | 32 € | 46 € | 53 € | 42 € | 42 € | 69 € | 79 € |
od 15 do 20 kg | 37 € | 55 € | 60 € | 48 € | 48 € | 79 € | 90 € |
od 20 do 25 kg | 42 € | 66 € | 73 € | 58 € | 58 € | 90 € | 101 € |
od 25 do 30 kg | 48 € | 81 € | 86 € | 69 € | 69 € | 101 € | 116 € |
Zona EU 2: Češka, Finska, Francuska, Italija, Luxemburg, Mađarska, Poljska, Portugal, Rumunjska, Slovačka, Španjolska, Švedska
Zona EU 3: Bugarska, Cipar, Estonija, Grčka, Irska, Latvija, Litva, Malta
Zona Ostatak Europe 1: Island, Švicarska, Velika Britanija
Zona Ostatak Europe 2: ostale Europske države
Zona AM: Sjeverna i Južna Amerika
Zona OS: Ostatak svijeta
Cijene poštarine su navedene bez PDV-a.
- Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi, izuzev kada ste obaviješteni da se uslijed nedostatka proizvoda na skladištu ili otkazivanja transakcije isti ne može isporučiti uz ostale proizvode iz narudžbe, vratite nam pošiljku, a mi ćemo Vam ispravni proizvod poslati na naš trošak.
- Proizvodi koje Kupac vraća Trgovcu moraju biti nekorišteni, u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima, neoštećeni i potpuno ispravni. Uz vraćene proizvode, Kupac mora priložiti originalni račun s dopisom o količini proizvoda te broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
- Trgovac nije dužan primiti pošiljku s otkupninom ili pošiljke koje ne odgovaraju njegovim općim uvjetima poslovanja.
POVRAT / REKLAMACIJE
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
- ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima
ZAMJENA REKLAMIRANOG PROIZVODA
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na
adresu dostave. Web fibra.hr obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim
ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u
roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti
u neoštećenoj originalnoj ambalaži. Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi
koje je Kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog
nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe i proizvode bez originalne ambalaže
nije moguće zamijeniti.
Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo
pisanim putem na e-mail: info@fibra.hr . U slučaju nemogućnosti isporuke druge
robe, Trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu
vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji
nije nastao propustom Trgovca, Kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.
OTKAZ UGOVORA
Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih
dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je Kupac primio proizvod.
Kupac mora obavijestiti Trgovca o otkazivanju ugovora isključivo pisanim putem na
e-mail: info@fibra.hr . Ugovor se smatra otkazanim kada Trgovac primi pismenu
obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora Kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod
Trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju
biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim
dijelovima. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti
Pravo na otkaz ugovora Kupac ima sukladno članku 72.Zakonu o zaštiti potrošača,
koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu.
1. svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju
pravila sadržana u članku 72. Zakona o zaštiti potrošača može, ne navodeći za to
razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana putem elektroničke pošte na e-mail: info@fibra.hr
.
2. u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje
teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a
koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
3. ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni
odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki,
rok iz stavaka 1. započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj
od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja
pošiljka robe
4. Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan
za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski
račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu
ugovora.
5. Proizvodi koje Kupac vraća Trgovcu moraju biti nekorišteni, u originalnoj ambalaži,
sa svim pripadajućim dijelovima, neoštećeni i potpuno ispravni. Uz vraćene proizvode,
Kupac mora priložiti originalni račun s dopisom o količini proizvoda te broj tekućeg/transakcijskog
računa na koji će se izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
ISKLJUČENJE PRAVA NA OTKAZ UGOVORA
Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako
je riječ o ugovoru:
1. ugovor o uslugama Trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit
prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da
će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude
u potpunosti ispunjena
2. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom
mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača
te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani
raskid ugovora.
RJEŠAVANJE SPOROVA
U slučaju spora između Kupca i Trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je stvarno nadležni Sud u Zagrebu.
REGISTRIRANI KORISNICI
- Registriranjem na www.fibra.hr portal korisnik je obavezan proći postupak registracije, unijeti istinite podatke, te odabrati login i password.
- www.fibra.hr nije ni na koji način odgovoran za sadržaje koje objavljuju posjetitelji.
- Korisnik je dužan odmah prijaviti www.fibra.hr portalu neovlašteno korištenje njegovog accounta. www.fibra.hr ne može se držati odgovornim za neovlašteno korištenje accounta, niti eventualnu štetu nastalu na taj način.
- Za sve objavljene sadržaje pod pojedinim loginom odgovoran je isključivo korisnik koji ga koristi.
- www.fibra.hr je dužan po utvrđivanju opravdanosti eventualne prijave u razumnom roku ukloniti sadržaje korisnika koji nisu u skladu s važećim zakonima.
- www.fibra.hr zadržava pravilo da pojedinom korisniku zabrani korištenje portalom ukoliko se ustanovi da je korisnik kršio pravila.
ZAŠTITA AUTORSKIH PRAVA
- Sva prava nakladnika i nositelja programa na tiskanom djelu su pridržana.
- Izdavač i nakladnik je Naklada Fibra d.o.o.
- Kupac se obvezuje da neće neovlašteno umnožavati, kopirati, na bilo koji način javno prikazivati te prodavati proizvode Trgovca niti bilo koji dio tih proizvoda. Korištenje tekstova, slika, ilustracija i bilo kojih drugih materijala s ove web stranice dopušteno je isključivo uz prethodnu pisanu suglasnost Naklade Fibra d.o.o.
- Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela portala bez dozvole vlasnika autorskih prava smatra se kršenjem autorskih prava www.fibra.hr portala i podložno je tužbi.
- Copyright ilustracija, naslovnica te logotipa koji nisu u vlasništvu Naklada Fibra d.o.o. pripada autorima odnosno vlasnicima prava.
PRIMJEDBE I PRIGOVORI
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača, Internet web trgovine www.fibra.hr (Naklada Fibra d.o.o.) vam omogućuje da svoje pisane prigovore šaljete na e-mail: info@fibra.hr. Na sve vaše primjedbe i prigovore odgovoriti ćemo u roku od maksimalno 15 dana.
MODIFICIRANJE UVJETA KORIŠTENJA
www.fibra.hr zadržava pravo da bez najave povremeno promijeni ili modificira uvjete
korištenja. Korištenjem bilo kojeg sadržaja na www.fibra.hr portalu smatra se
da ste upoznati s najnovijim uvjetima korištenja.
Pozor: www.fibra.hr trgovina je internet trgovina i nemamo prodajnu i izložbenu
strip knjižaru! Sve upite koji se odnose na ove Opće uvjete korištenja možete uputiti
na e-mail info@fibra.hr
Naručivanjem i kupnjom u Naklada Fibra d.o.o. web trgovini Kupac sporazumno potvrđuje
pristanak na Uvjete poslovanja i korištenja.
Korištenjem bilo kojeg dijela www.fibra.hr portala i svih njegovih dijelova automatski prihvaćate sva aktualna pravila korištenja.